Vädret i Borås

Vädret Borås

lördag, januari 19, 2008

*blåsig dag*

Idag har jag haft öppet...undrade så om någon skulle våga sig ut i "stormen"....Det knackade på dörren och in kom ett helt gäng med köpsugna och trevliga tjejer...*Tack ska Ni ha och Välkomna tillbaka* Lite stormrabatt blev det:-)...För övrigt har det varit en lugn dag, jag är ju inte helt bra, äter penicillin nu, så det är väl på väg åt rätt håll.....Men jag har varit i min butik och pysslat lite, målat stämplade motiv med akvarell-färger. Så bra det var att göra det. Jag har köpt ett akvarell-set från Panduro och det funkade bättre än jag kunde tro, är ju ett billigare alternativ till Distress. Nu ska jag äta lite kvällsmat och titta på handboll..Heja Sverige!!!
*Kramar från Pysselstina*

Dagens pyssel: Hjärttavla med stämpel från Slöjddetaljer i Skara.

1 kommentar:

Unknown sa...

Jättefint och sött ängelkort,tycker om änglar..samlar på dom!

Kram Maria