Vädret i Borås

Vädret Borås

torsdag, januari 24, 2008

*Nallekort och Du är Älskad-kort*

Nallekort:
Magnolia stämpel: Nalle, färglagd med akvarellfärg.
Inkido stämpel: Text, "Gud som haver", texten är embossad i rosa.
Papper, dekorationer m.m från min butik.
*Du är älskad*
Ett kort jag gjort ikväll. Färger: Rosa, vitt och grönt. Stämpel från Inkido. Övrigt från min butik.
Bladen är utstansade med "Cuttlebug kids".
Nu har jag pysslat färdigt för ikväll. Ska titta på handboll och äta lite gott. *Heja Sverige*
Systerjobbar hela helgen, men jag tror att det blir pyssel då jag är ledig....:-) Kan nog inte låta bli nu när jag fått hem så mycket roligt pysselmaterial.....
*Pysselkramar från Stina*

1 kommentar:

Unknown sa...

Åhh,så ljuvligt vackra kort du gör,jättefin text på dom!Så duktig du är på att pyssla ihop så vackra ting,verkligen!Ha en trevlig Söndag!

Kramkram Maria