Vädret i Borås

Vädret Borås

onsdag, februari 06, 2008

*Gott och blandat*

Ja, det kan man säga, en riktig blandning av olika kort. Har pysslat så mycket de senaste dagarna. Inspirationen har varit på topp....Hade bara önskat en bättre kamera, en del bilder blir så suddiga......Nu har jag ju tur som har en dotter som går Media och gillar att fota....Hon ska hjälpa mig (eller lära mig).....vi håller på att leta efter en riktigt bra kamera till henne.....Men än så länge så blir det bilder med den "gamla" kameran....:-).
Kort: Love. I bruna och rosa/vinröda färger.
Mycket enkelt, papper i lager, glitterpenna,
organzaband, brads och utstansade hjärtan. Snögubbetavla. Trätavla dekorerad med stämpel från Panduro,
färglagd med Tilda-pennor (från Panduro), brads, snöbollar och glitterlim.
Här är två lite mindre kort, se även det översta kortet "Jag älskar dig". Jag har använt akvarellpapper som jag vikt, så det blir som en bok, Bazill-papper mellan. Sedan stämplat och klippt ut halva figuren. Färglagda med bruschables-pennor från Slöjddetaljer. Organzaband och brads samt "chalkade kanter". Ett TACK till Pia för tipset och inspirationen till dessa kort. Har gjort flera stycken, så roliga och enkla att göra.
*Kramar från Pysselvännen Stina*

Inga kommentarer: