Vädret i Borås

Vädret Borås

lördag, februari 02, 2008

*Rosa kort*

Design: Sanna
Rosa, rosa, rosa.....jag gillar rosa......och ljusblått. Färger man blir glad av, tycker jag...
Här i Borås är det blåsigt och kallt....Perfekt väder för pyssel, lite godis, varm choklad och en skön brasa..(jo, jag har öppen spis i köket). Det är mysigt.
Pyssel för mig är så mycket, måla på trä, scrapbooking, göra kort, göra egna smycken, egna tvålar, egna ljus, sticka sjalar och mössor och raggsockar.........Det finns så mycket att välja på....Och allt är roligt....Att det är variation är bra för då tröttnar man inte....Men framförallt är pyssel bra för välbefinnandet, det är som balsam för själen.......
Nu ska jag köra dottern till ett kalas och sedan handla..GODIS:o)...det är ju lördag idag.....Imorgon ska vi till kyrkan, då ska min dotter sjunga med sin kör......
*Hälsningar från Din vän i Pysselvärlden*

Inga kommentarer: