Vädret i Borås

Vädret Borås

torsdag, mars 20, 2008

*Grattiskort*

Ett kort i svart-vitt med färgglada blommor. Så snyggt med denna kombination tycker jag. Detaljerna är i silver.
Design: Sanna
*Välkomna ikväll, Skärtorsdag, det är öppet som vanligt. Jag pysslar idag med romantiska kort med rosor, ska visa några sedan....även en hög svart-vita kort är förberedda för att sättas ihop. Ska försöka hinna med att måla en liten Välkommen-skylt också, i rosa färger....
Städade lite innan och tittade då en lång stund på en gammal lampa, ärvegods, med ful skärm....Hm, tänkte jag, det går nog att förbättra den skärmen enkelt....så jag limmade på spets och tygblommor. Det blev riktigt fint, ska ta ett kort och visa den här, tror jag......:-)
*Kram alla pysselvänner och ha en härlig Påsk*

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,Stina!
Har blivit så imponerad av dina söta väskor,att jag försökte mig på detta också.Det gick ganska bra,men inte lika bra som dina.Om du vill kika på dom och mina Moa&Max filurer så besök gärna min blogg.

http://www.carinaw.bloggagratis.se

ps:Var det OK att jag gjorde väskor.Och tack för din inspiration.
Ha,det gott!