Vädret i Borås

Vädret Borås

måndag, maj 19, 2008

*En salig blandning av kort*

Oj. oj vad tiden går fort...längesedan jag var inne och uppdaterade min blogg....
Men det betyder inte att jag inte har pysslat, många kort har det blivit och flera på gång..Har även lämnat in egna motiv som ska bli till stämplar...Så Spännande!!!
Alla kort finns att köpa, kostar 40:- + porto (ligger i cellofanpåse)...
Är du intresserad av att köpa kort kan du skicka mig ett mail.
Börjar med lite kärlekskort......
Med rosetten drar man upp ett "innerkort" som pckså är dekorerat.
Konfirmation
På det ena kortet har jag andvänt min nya stans, en cirkelstans.
StudentStudent
Student
Här är ett kort jag gjort på beställning, det är dekorerat på alla sidor......
Det var allt för denna gång...Ha de gott!!!
*Kram Stina*

Inga kommentarer: