Vädret i Borås

Vädret Borås

tisdag, februari 17, 2009

♥Nytt kort♥


Ett nytt kort jag har gjort idag. Massor av inspiration finns nu i butiken.
Välkomna in och hälsa på!
Här har jag använt papper från Inkido.
Hela deras vår-kollektion finns i butiken.
Så ljuvliga papper, så roliga att pyssla med och lätta att kombinera. Det behövs inte så mycket andra dekorationer. Jag har också en vintage-bild med, är så förtjust i att använda det på kort och tavlor. Kortet är till en person som betyder otroligt mycket för mig.....hon mår inte så bra och vi tänker mycket på henne...
På insidan stansade jag ut hjärtan i tre olika storlekar.
Kram Stina
♥Vill ni hyra mitt pysselrum en kväll eller eftermiddag för att pyssla
eller ha en egen kurs så ordnar vi det.
Kursprogram mars
♥Kurser har vi på tisdagar och onsdagar mellan 18-21.
Alla onsdagar i mars och tisdagen den 3 mars är det fullbokat.
10 mars Kurs: Vi gör en ask tillsammans och provar olika tekniker.
Fika och material ingår. 200:-
17 mars Kurs: Vi gör en ask tillsammans och provar olika tekniker.
Fika och material ingår. 200:-
24 mars Kurs: Vi målar stämpelmotiv med hjälp av stämpeldynor. Material och fika ingår. 200:-
Anmälan senast 5 dagar före kurstillfälle. Max antal deltagare är 8 st.
Välkomna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Om jag bodde lite närmare....nu får jag sitta vid min bandsåg.Mor.