Vädret i Borås

Vädret Borås

torsdag, mars 05, 2009

♥Stinas nya ros-kollektion, tavlor, m,m♥

Hej!
Jag börjar med att visa några kort som är gjorda med Penny Black stickers.
Mer om detta står det längst ner i inlägget......
**********************************************
Tavla på canvas, 15x15 cm.
**********************************************''
Trähjärta som är stämplat och en liten ros......
läs mer om de underbara mini-rosorna alldeles strax.
**********************************************
Här kommer de: Så alldeles söta minirosor i flera nyanser.
Pris: 20:- (10 r0s0r)
Plåtburkar med blommor och blad, 89:- st.
***********************************************
Presenterar stolt min nya kollektion.
Jag ska vara med på en mässa i Ulricehamn på söndag 8/3
mellan kl 11-15. Har pysslat mycket och inspirationen är på topp.
Särskilt nu med allt det nya.
Små söta tavlor med stämplade texter.
Ett underbart hjärta med spets och en mini-ros.
Här kommer ett sött hjärta till.
Dekorerade ljus-stakar i trä med rosenpapper, minirosor och spets.
Pappa har designat fåglarna och jag har dekorerat.
******************************************
Fler tavlor, titta och njut........:-)
Pearl stickers från Prima, 30:- ark.
Allt är dekorerat på canvas eller träplattor.

***********************************************
Stickers från Penny Black.
Dessa använder jag mycket när jag vill göra ett kort snabbt
och enkelt och ändå snyggt. Jag brukar ta lite glitterlim på som en liten detalj.
Här är resultatet.
Kort med grodor.
Stickers 15 :- per ark.
Oj, vilket långt inlägg. Men det är ju så mycket jag vill visa.
Välkommen också till butiken för ännu mer inspiration och pysselglädje.
Vill du köpa något som jag visar här är det bara att höra av sig så skickar jag det.
På lördag är jag i butiken hela dagen lång så är du på hemväg från "stora mässan" i Göteborg
är du välkommen in och hälsa på, fika finns säkert, i alla fall kaffe och te.
Kram Stina

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var mycket du har gjort,och vackert också.ha det så bra.Mor.

Stina sa...

Kan bara instämma med föregående skribent! Det är underbart vackra saker du gör!

PiP från Flod...

Mia sa...

Jag bara fullkomligt älskar din blogg!!

Carina sa...

Hej,igen!

Så mycket fint du gjort,svårt att bara utse något,men måste berömma din pappa för de otroligt fina träfåglarna och din mor också,för det är väl hon som sågat ut dem?
Lyckliga du med sådana föräldrar!

Synd att jag jobbar på Söndag,annars hade jag kommit till Ulricehamn.Vill gärna vara med på fler mingelkvällar,det var urkul.

Kram!

Camilla sa...

Hejsan Stina!
Åhhh, så mycket fint.
Tänk vad du har skapat för att få fart på din butik.
Är så stolt över dig, och du ska vara stolt själv;)
Tänkte komma till dig på Måndag och pyssla hela kvällen lång:))
Och titta på allt fint som du har gjort.
Lycka till på Söndag.
Hälsa Malin att vi saknar henne.
Kramar Camilla

Anonym sa...

Fåglarna blev ju fina,Häls Tore

Anonym sa...

Hejsan!!
Jag bara älskar din affär och din blogg=))!!! Du är superduktig! Ska bli så kul att gå kurs hos dig=))
Rekomenderar din affär för alla som jag känner=))
Kram Sylvia

Anonym sa...

Det var kul i Ulricehamn,nu får vi ta nya tag.Håller på med mina små tomat,gurka,flitiga lisa plantor.Plantera om,om igen,snart finns det inte plats för fler om inte våren och värmen kommer,så de får flytta ut i växthuset.Mor.

Anonym sa...

Nu var det snö igen.... jag väntar på våren....Sitter vid sågen och tänker på alla mina små plantor.Mor

Anonym sa...

I dag bär det iväg till Ödestuge,visa kläder och läsa lite vårdikter.Häls.Mor.