Vädret i Borås

Vädret Borås

tisdag, juni 09, 2009

Hej alla "goa pysslare"!
Denna vecka är det stängt på torsdag. Då kommer jag att förbereda den stora festen på fredag. Malin tar studenten!!!!!! Åh, vad det ska bli roligt.
Som kompensation för denna stängda dag så fortsätter mina outlet-priser hela juni ut.
************************************
Min pysselvän Annett har dekorerat en träask.
Kan lova att den är ännu vackrare i verkligheten.
Här är insidan, lika vacker den.
**************************
Även jag har pysslat med tavlor i rosa, ljusblått och lila. Visar en i lila.
Material från Inkido. Bara älskar att pyssla med material från deras sortiment.
Och det bästa av allt är att ni hittar materialet hos mig.
Måste även passa på att tacka alla kunder, nya som gamla för all
uppskattning ni visar i min butik. Det glädjer mig så!!
Ska fortsätta med att erbjuda bra material till bra priser med bra service.
********************************
Ska snart visa det som jag pysslat till Malins student. Bland annat en alldeles speciell träskylt, passande en prinsessa som hon är. Se gärna föregående inlägg om balen.
Nu ska jag fortätta med städandet, har bakat 75 muffins som ska dekoreras med gult och blått strössel. Mumsigt!
Kramelikram från Stina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara saker, både lådan och tavlan!!!

Anonym sa...

Vi kommer på fredag.......hoppas på bra väder,hoppas vi hinner en runda i affären också.Häls.Mor och far.