Vädret i Borås

Vädret Borås

söndag, augusti 30, 2009

.........................................................
Öppet måndag 18-21
.........................................................
Men snart, så är det dags för mer öppet, mer pyssel, mer kurser, mer roligt, ja mer av allt:-)
I mitten av september kommer det att vara öppet mycket mera.
........................................................
Har varit i Stockholm några dagar på mässa.
Kan lova att det blir en rolig pysseltid framöver med massor av nyheter och inspiration.
Efter att ha gått på mässan så kliar det i fingrarna att få börja pyssla med allt nytt.
......................................................
Min söta systerdotter Agnes var och hälsade på oss för några veckor sedan.
Då pysslade hon ett fint hjärta i lila färger.
...........................................................
Nu äntligen ska ni få en liten rundtur i den mysiga marknadsstugan i Apladalen i Värnamo.
Där har vi varit denna vecka, sista dagen idag....:-(och jag är inte där)......
Välkomna in!
Börjar med ett godisbord.
Här är en del av mina varor, en pysselhörna med smått och gott.
Hjärtanen (alla träsaker) är utsågade av mina föräldrar och sedan pysslade av mig.
Här har jag pysslat med decoupage.
Toaskyltar m.m.
Små tavlor med text: Carpe Diem.
Utstansade blommor runt.
Stinas pysselhörna:-)
Nyskördat lin från mina föräldrars trädgård.
Honung från grannbyn. Skärbräden, kuddar, förkläden, grytlappar och smycken.
En chiffonjé fylld med Stinas tavlor.
Tomtar i massor, små och söta.
En dag när vi kom hade en flitig spindel varit i farten och vävt ett vackert spindelnät.
Ett riktigt konstverk.
Tack för att ni hälsar på här och för att ni skriver en liten hälsning.
Det betyder så mycket.
Jag vill passa på att tacka alla kunder som varit i Apladen och för all uppskattning vi har fått.
Så många positiva kommentarer. ♥Kram till er♥
.........................................................
På lördag är jag på marknad i Marieholm.
..........................................................
Välkomna till PysselSkafferiet -en välfylld
butik med godsaker för både kropp och själ.
Och massor av inspiration och pysselglädje.
.............................................................
♥Kram Stina♥

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att se bilderna från Apladalen,vi hade en bra vecka och skiner solen så kommer det folk men söndagen regnade bort,vi fikade med wienerbröd och äppelkaka och plockade ihop våra grejer.Mor

Anonym sa...

Oj så fina bilder. Du är duktig att "duka". Det ser så trevligt och inbjudande ut.
Jag blir pysselsugen.

Bibbi Eskilstuna