Vädret i Borås

Vädret Borås

torsdag, augusti 13, 2009

Hej!
En liten kvällshälsning från mig, PysselStina.
Har haft öppet några timmar ikväll och det är alltid så roligt när kunderna hälsar på och myser i min butik. Och handlar, så klart:-)......
Med Annetts hjälp så börjar butiken bli allt mer i ordning efter översvämningen. Riktigt bra blir det, vi har flyttat och ändrat om. Och sorterat och sorterat.....
Vi trivs och vi hoppas att ni också kommer att göra det.
Snart, snart så är det dags för att ha öppet MER......undrar om ni också längtar efter det?
Jag räknar i alla fall ner dagarna och snart kommer öppet-tiderna att presenteras här.
Det är stor efterfrågan på kurser och vi kommer att erbjuda följande:
*Kortkurs
*Scrapbooking
*Smycken
*Decoupage
Vi kan även skräddarsy en kurs eller pysselkväll efter önskemål.
Vi kommer också att ha Pysselcafé och Pysselmingel.
Det är bara att höra av sig om ni undrar något.
Jag tror att det kommer att bli en super-pysslig höst, vi ska göra allt vi kan för att inspirera er.
...................................................................
I söndags var det öppen trädgård hos mina föräldrar och det var verkligen en lyckad dag. Alla verkade att trivas i trädgården. Ska snart lägga ut bilder, så ni också får se.
Nu är det läggdags, ska upp tidigt imorgon.
I helgen är det mässa i Jönköping.
På måndag är det öppet 18-21.
Och från nästa vecka går jag ner i tid:-)......
För att kunna hålla PysselSkafferiet öppet och välfyllt med godsaker för kropp och själ.
Ha en underbar helg!
Hälsar Stina

2 kommentarer:

Camilla sa...

Låter mysigt Stina!
Hoppas att vi snart ses.
Hälsa Malin.
Kramar Camilla

Anonym sa...

Vi ses i Jönköping. Stråkeved