Vädret i Borås

Vädret Borås

tisdag, juni 08, 2010

OBS!
Håll koll här för öppettider i sommar.
Semesterstängt, men om jag är hemma så kommer jag gärna ner och öppnar upp butiken. P.S jag bor nära min butik:-)
Det kommer att vara en del stängt då jag ska
jobba som sjuksköterska
och sedan ska jag ha lite välbehövlig semester också.
Detta inlägg kommer att ligga kvar över sommaren
men på min inspirationsblogg kommer det att uppdateras
med tips och bilder.
Så mer inspiration finns om du klickar här:
*Minst 10 % rabatt på allt pysselmaterial hela juni och juli.
Gäller ej på redan nedsatta varor.

2 kommentarer:

Victoria sa...

Världen bästa Stina koras nu idag av mej -
hon som ställde upp med praoplats till min ”lilla” tjej.
Snabbt, enkelt och omtänksamt svarade hon ja
på min fråga ”får de vara här bara en da´?
Amanda och Madde fick så hjälpa Stina ett par timmar,
och idag tackar vi, skickar kramar och rimmar.
Så väldigt bussigt av dej världens bästa Stina,
att hjälpa ungdomarna och visa goda egenskaperna dina.
Tack för prao-tisdagen och för din vilja så väl,
att ordna för någon annan och ställa upp med hjärta och själ.

Kram och tack från

Victoria, Amanda och Madeleine

Anonym sa...

Hej Malin,va kul det var förra året,tänk vad tiden går....Mormor.