Vädret i Borås

Vädret Borås

fredag, maj 01, 2009

Hej hopp!
Igår hade jag en alldeles underbar dag. Tog det lugnt. Ordnade en hel del inför Malins kommande bal- och studentdag. Ät en lång lunch på stan, shoppade vårkläder. Ska visa en klänning jag köpte nästa gång. Den är så mig:-).......Så Stina.
På kvällen satt jag och gottade mig på aveneyn i Göteborg. Såg kortegen och massor av folk.
Sedan bio, The Readers. Den var lååååång.
Och idag, 1:a maj så bär det ivåg till Småland, ska vara hos föräldrarna några dar, längtar dit!!! Och så fyller Min kära mormor 95 år. Många grattiskramar till henne.
Men först en tur till min butik. Ska göra några kort och fylla på nya varor.
Åh, jag ska ta massor av kort i Småland. Att vara på landet är så rogivande.
Men det ska också jobbas, i pysselverkstaden, mer hjärtan, mer skyltar, ja mer av allt.
Idag visas inget pyssel men jag är förtjust i fina fat och krukor. Med gamla motiv.
Så dessa passar bra hemma hos mig.
Ha en härlig helg!
♥:*¨¨*:♥Kram Stina♥:*¨¨*:♥

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.