Vädret i Borås

Vädret Borås

måndag, maj 04, 2009

♥:*¨¨*:♥Småslöjden♥:*¨¨*:♥
Butiken är öppen Måndag 18-21
Torsdag 10-18
Nya clearstamps från Kaiser och äntligen
mina egna små söta stämpelmotiv.

♥:*¨¨*:♥Vårglädje♥:*¨¨*:♥
Har haft några helt underbara dagar i Småland på landet.
Varit i verkstaden en hel del och ritat några nya modeller.
Putsat hjärtan...
Hittade ett av mina tittskåp jag gjorde för många år sedan.
Dammade av det och det är ju riktigt fint.
Ett skafferi med hembakat.
I lördags så var vi på Hillerstorps trä och fyndade trädgårdsmöbler.
Jag köpte en skön solstol, några vita fällbara stolar och
en vit klappstol som jag ska ha utanför butiken.
På eftermiddagen besökte jag söta Malin och hennes butik Unik.
Hon har en underbar blogg:
www.alskarsott.blogspot.com
Träffade också Lönnergårds Anna där. Lika söt och trevlig hon också.
Hennes blogg:
www.lonnergardsanna.blogspot.com
Vi bjöds på härligt gott fika. Cupcakes, rosa maränger och bullar. MUMSIGT!!!!
Där hade jag kunnat sitta hela dagen lång och bara njutit av allt det fina.
Jag handlade ju också. En vit volangdyna till min klappstol, en present till min Malin och en plåtburk med rosor på och gott te inuti.
På Malins blogg finns fina bilder från i lördags. Och tänk att jag är med på en bild,
när vi sitter runt fikabordet.
Kolla in fikabordet, bara så sött och gott.
Nu har mina föräldrar en blogg också.
www.vardagspysslet.blogspot.com
Välkomna in!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med det gamla skåpet, skafferi,i morgon har vi en bussresa hit,hoppas det blir bra väder,så de kan gå runt i trädgården också. Mor.

Anonym sa...

Idag när det regnar bakar jag ,120 bullar, smålandsringar och bröd.
sen blir det bandsågen det är bröllopshjärtan och mycket roligt som ska fram,bussresan gick bra 50 personer på en halvtimme... Gott med kaffe efter.Hej.Stråkeved.