Vädret i Borås

Vädret Borås

onsdag, januari 20, 2010

Nytt ställ till banden....

...........eller riktigt gammalt:-).......Hittade denna underbara spolstol på en blogg innan jul,
mailade direkt och köpte den, och nu finns den i min butik.
Så nu är jag lycklig ägare till denna.
Den är så fin och det var med
10 spolar i trä, ska se om jag får tag på några till.
Nu är den fylld med vackra spetsar som går att köpa hos mig.
Bläddra ner till förra inlägget så har ni ett riktigt gott recept på en Pollykaka.
Ha det bra!
Hälsar Stina

6 kommentarer:

Bettan sa...

Den är jättefin, förstår att du är lycklig som har den :)

Kram

Aase sa...

Vilken underbar butik du har fått... Jag var där igåroch handlade av Malin.

Kram Aase

Anonym sa...

Det var en rolig grej....men vad fint det blev med spetsarna.

S o F sa...

Jättefin Stina - vilket fynd! :)

Kul att du länkade till mig o att du gillade mitt inlägg om din butik.

Lovade Malin (om hon nu minns det) att jag skulle visa vad det blev av de där sakerna som jag köpte.

Jag får nog gå en av era kurser för jag är verkligen ingen pysslare, men försöker lite ändå.
Resultatet blev väl "så där".

Ha det gott - vi kanske syns!

Länk:
http://2bloggen.blogspot.com/2010/01/pysseldags.html

Annica H sa...

Åh viken underbar spolstol! En sådan skulle jag vilja ha i mitt pysselrum! :)
Tack för din kommentar i min blogg! Jag blev så glad! :)
Din butik verkar jättemysig. Precis min stil på sakerna! ;)
//Annica H

Anonym sa...

Hej Stina!

Så kul att se att den kommit fram och att den redan är i bruk. Det är det bästa tycker jag! Gamla bruksföremål ska brukas. Nu fick den ju bara ett annat användningsområde. Toppen!

Glad att du är nöjd.

Ha det gott!

Kram

Monika/ Tant Theas Hantverk & Loppis