Vädret i Borås

Vädret Borås

lördag, maj 15, 2010

Spetsar♥

Spetsar kan man inte ha få många av, eller hur.
Här har jag målat en bandrulle vit, chalkat (sotat)
kanterna med svart stämpeldyna och lindat på min spets.
Stämplade även en text.
En hel korg med spetsar, svårt att välja......
Mer spets...

På min fina gamla, gamla bandrullehållare (långt ord:-)...
hänger flera söta spetsar.
Här lite av det nya som kommit in.
Smyckesdelar med skimrande vackra stenar att
dekorera med eller ha som smycke.
På bilden efter denna:
Kakfat på fot i glas kostar 89:-
Parfymflaska i glas 79:- (såg en liknande i Lantliv för 199:-)
Liten ljuskopp 39:-


2 kommentarer:

EllaNora på Tett sa...

jag läste din fråga till karinkrut om färg, jag vill verkligen tipsa om lackfärg... Jag målar allt i det, och det blir så himla bra:-)

Karin sa...

Här är ju bilden jag menade när jag skulle förklara i butiken för dig =) på bandet med hjärtan på!

MVH/ Karin

www.nuffis.blogg.se