Vädret i Borås

Vädret Borås

tisdag, januari 29, 2008

*Härliga vårkort*

Igår var det pyssel igen. Jag hade öppet min lilla butik och pysselklubb. Tänk att det går att längta så.... Min pysselvän Ann hade med sig så fina kort som hon och hennes dotter har gjort och de visas här. Stämpelmotiven kommer från Magnolia. Tack Ann och Felicia, ni är så duktiga! Och tack även för stämplarna jag fick....nu har jag massor med fina motiv att färglägga med akvarellfärg och göra fina kort av.....
Idag väntar jag på nya varor, alltid lika spännande:-)...
Pysseltips: Cuttlebug Kids (liten stansmaskin) för barn kan jag verkligen rekommendera, den är enkel och rolig, både för barn och vuxna. Fina dies finns det också.
*Ha en härlig dag*
Design: Felicia
Design: Felicia
Design: Ann
Design: Ann
Design: Ann
Design: Felicia

Inga kommentarer: