Vädret i Borås

Vädret Borås

söndag, mars 16, 2008

*Mitt nya pysselverktyg*

Hejsan!
Igår var jag på åf-träff hos en av mina leverantörer. Om det var kul och inspirerande? JAAA!!
Köpte ett nytt verktyg, en tejpmaskin. Hur har jag klarat mig utan det innan:-)
Alltså, det är något som man bara måste ha.......Så lätt att använda och sparar så mycket tid. I allafall om man som jag fäster mycket papper på trä eller på papper som jag gör. Praktiskt att ha på kurserna också....så smidigt.
Denna tejpmaskin går bra att beställa, kom gärna förbi så ska jag visa hur den fungerar.
*Har fått hem nya omonterade stämplar, nya papper och kort/kuvert.....
Ska beställa från Panduro i veckan, är det något du vill beställa så är det bara att ringa eller maila mig....och: du betalar ingen frakt.
*Välkomna imorgon*

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Vännen!!
Va kul att du har en egen blogg!! =) Visste inte att du hade kvar butiken, trodde att mycket av det står hos din mor och far!! =) Var där häromdagen...dom är verkligen för söta...Måste vara kul att kunna beställa en massa fina saker av dem?! Ha det så gott och hjärtligt välkommen! kramar Malin

Unknown sa...

Hej Igen!!
Tack sööta för din fina komplimang va glad jag blir!! =) Låter spännande med en tejpmaskin! Fattar nog bara inte riktigt hur den fungerar bara..ti-hi...får kanske se snart va du har pysslat med =) Ang marknader du skrev om innan..hur vet man vart de är? Finns det någon katalog över dem? Låter väldans skojsigt att vara med på endel..Ha det så gott! Många kramar Malin