Vädret i Borås

Vädret Borås

torsdag, april 10, 2008

*Kvällshälsning*

Stämpel från Magnolia.
Små presentkort som jag gör, fast här ser det jättestort ut........
Hjärta med träbakelse, mums!!
Tack för att ni hälsar på i min blogg. Snart närmar jag mig 1000 besökare. Helt otroligt kul. Det vill jag fira: Om ni lämnar en kommentar är ni med i en lottning och till vinnaren kommer jag att skicka ett vitt trähjärta som är stämplat med KRAM.........det hjärtat finns på bild om ni bläddrar neråt......med denna trätavla vill jag säga:
och ha en tevlig kväll....själv ska jag titta på film.

4 kommentarer:

Camilla sa...

Hejsan Stina!
Åhhh hoppas hoppas att jag är med i utlottningen av ditt fina trä hjärta.
Ska ha det i mitt nya kök som Johan ska göra.
Fy vd det kommer att bli rörigt ett bra tag framöver.
Fint kort du gjort och det är såå roligt att få se vad du pysslar med i trä...
Saknar dig och dina mysiga pysselvrå.
Kramar Camilla

Stina sa...

Jag vill också vinna :-)

Du är bäst!!

Anonym sa...

Jag vill absolut vara med!! Hjärtanen är superfina.

Anonym sa...

Hej,Stina!
Får väl också försöka delta i din utlottning av det ursöta hjärtat.Blir alltid lika inspirerad av det du gör.Hoppas och tror att allt som har med stämplar att göra blir succe.
Tack för din uppmuntran och goda råd.
Kram!