Vädret i Borås

Vädret Borås

torsdag, april 03, 2008

*Nytt*

Välkommen! Vilken härlig dag!
Solen skiner och det är ju alldeles, alldeles underbart:-)
Börjar med en härlig vår-bild.
Rosor på mammas och pappas utetrappa......
Fortsätter med två bilder från
mina föräldrars butik på landet.......
änglar i olika former......
Detta är det du ser när du gått in genom dörren.....
så mycket pyssel, främst egna utsågade träfigurer,
ljusstakar och skärbrädor i olika träslag, mycket i ek.....
I deras butik kan man gå omkring i flera timmar, det luktar gott också...
....en doft av nysågat trä.....Härligt....

************************************
Nu till lite nyheter:
*Jag kommer i vår och sommar att endast
ha öppet efter överenskommelse, gäller fr. om idag...
Jag tar fortfarande emot beställningar
från Panduro och Slöjddetaljer.....
*Kommer att satsa mer på mitt eget
träpyssel (har många beställningar)
och även på internetförsäljning...
*Behöver också mer tid för pysselkvällar/kurser
samt marknader och hantverksmässor......
men ring eller maila, är jag hemma så är det öppet.....
Jag kommer att hålla mig i min
pysselkällare de närmaste måndagarna:-)
***************************
Presenterar här min träängel:
Agnes i nytt utseende..
Visst är de ljuvliga....Går åt som smör i solsken:-)
Vill du ha en eller flera är det bra att beställa.
Pris: 125:- st (frakt tillkommer)
Spetsvingar och stämpeltext: "För att du finns" på hjärtat.
Ett sött litet pärlhalsband med ett hjärta där det står: "Made with love"
Hjärta med stämpeltext: "Det vackraste jag vet"
med en fin spets runt och aluminiumtråd som upphängning...
Pris 99:- (frakt tillkommer)
*Sköt om er*
Kram PysselStina

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket ljuvligt hjärta du gjort.Kortet blev bara så fint.Allt ser så romantiskt ut!