Vädret i Borås

Vädret Borås

fredag, oktober 17, 2008

*fredag kväll*

Javisst, nu är det fredag kväll och jag skulle ju inte sitta vid datorn:-)......men jag har ju fått en alldeles egen bärbar dator med mobilt bredband och då går det ju bara inte att låta bli.....Min dotter är nog gladast av alla för nu får hon ha sin dator alldeles för sig själv. Har suttit och lagt in beställningar så nästa vecka kommer det mycket nytt och påfyllning av diverse pysselmaterial. Imorgon ska Malin och jag iväg på kurs till en av mina leverantörer. Kan nog nästan lova att på måndag finns det (Michael sitter bredvid mig nu och säger: du kan ta bort nästan) en hel del varor från det företaget i affären:-).....Jag vet ju hur mycket fint dom har i sitt sortiment, bl a fina papper och stämplar.
Vill också passa på att tacka alla som besökt min affär och för alla lyckönskningar. Det är många "gamla" kunder som kommit tillbaka och många säger: "åh, vad roligt att du öppnat igen". Det värmer gott......Själv så trivs jag jättebra i min nya lokal och längtar dit hela tiden......
Jag hoppas också att mina kunder ska trivas.
Välkomna till Småslöjden: affären som ger dig personlig service och omsorg.
Vi hörs snart igen!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan med stor säkerhet lova att det på måndag finns varor i butiken från er lilla utflykt imorgon... ;-)

PiP från Michael

Anonym sa...

... och jag hoppas att det är så. *ler*

Funderar starkt på det där med "Pysselklubben"
Får väl se om jag hinner sticka in till stan på måndag.

Kram från Bollebygd

Anonym sa...

Skickar nya varor med Annelie som kommer på tisdag.De ska på wolleyboll det är Annie som spelar kl.20.00,Häls.mor.

malinee sa...

Hej stina !!Tråkigt att du behövde se min hysteriska hemsida men jätte kul att du ville sända en hälsning. Ja visst va det roligt idag , mycket trevligare stämmning än förra helgen då jag mest kände mig bortkommen som vanligt bland alla Stora företagare med Stora design team mm.....
Har kikar runt lite på din blogg och jag får verkligen lust att åka ner till borås och mysa runt i din butik, du verkar ju ha det mesta man kan tänka sig innom pyssel, vilken dröm!!
Må så gott och pyssla lugnt,
Malin i mitt pysselrum

Anonym sa...

Håhåjaja - bilen full med varor...

Måste erkänna att några av de nya stämplarna är bland det snyggaste jag sett. Nästan lika söta som PysselStina själv ;-)

PiP från Michael

Anonym sa...

Hmm skulle såå gärna vilja vara med i pysselklubben om det inte vore för att jag bor för långt bort....typiskt! en riktigtb rolig idé var det:-)

Kram