Vädret i Borås

Vädret Borås

lördag, april 18, 2009

Inspiration

Nypysslad trä-tavla! Tips till Mors-dag!
En tavla med ett underbart ros-papper....
*******************************
************************************** *********************************************
****************************************

*******************************************
En härlig vit hjärtask med änglavingar......

.....................vilken härlig tid det är nu. Sol och värme och klarblå himmel. Men tänk vad fort det går, påsken är redan förbi. Njut av dagen och ta vara på den. Gör någon glad, en liten tanke räcker ofta. En hälsning via mail eller kort är alltid uppskattat. Jag fick själv ett mail som gjorde mig så glad, några rader som hamnade rätt in i mitt hjärta. Rader som lyste upp min dag. Det behöver vi alla både ge till varandra och få ta emot. Ett litet vänligt ord eller ett leende kan betyda så mycket.
******************************
Idag lördag så pysslar jag i butiken och mina stora barn städar altanen, de skurar och gör fint. Är så tacksam för det. Bilderna ni sett är sådant jag pysslat med idag. Har många idéer och inspiration som jag gärna delar med mig. Ska också fylla på i Mitt Pysselskafferi, med "godsaker och söta ting" som har långhållbarhet:-).
Välkomna att besöka: http://www.mittpysselskafferi.blogspot.com/


Kram!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Oj så mycket vackert du lagt upp. Vilken oändlig tur att jag hittat hit till din sida.

Din sida får en att må så bra så bra. Den är så vacker och allt är gjort med en sådan perfekt känsla.

Vilken tur att du finns och kan entusiasmera oss alla ute i landet.

Soliga hälsningar Bibbi E-tuna

Unknown sa...

Hej Stina!!

Kul att höra av dig emellanåt även om jag är dålig på att blogga runt nu förtiden!! =)

Söta saker du gjort!! Visst är pyssel livet på en pinne!! =)

kramar i massor Malin

Anonym sa...

Åååh, vilka underbara saker!! Älskar de små trä-änglarna, sååå söta!

Mvh Linda

Anonym sa...

Oj så mycket nytt här var sen sist jag var inne , inspirationen saknas inte förstår jag .
Kramkram från Annika o vovvarna

Anonym sa...

Hej,vilket väder vill helst sitta i växthuset och lukta på min änglatrumpet,men måste städa lite också.Mor.