Vädret i Borås

Vädret Borås

onsdag, april 01, 2009

♥Vilket....

...................underbart väder det varit idag, varmt och soligt.
Satt utanför butiken och putsade hjärtan och åt glass, (fast inte samtidigt).
Min favoritglass är Magnum Mandel, så mumsigt.
I butiken finns så mycket fint nu. Och det pysslas för fullt, både kurser och jag själv. Det målas hjärtan och görs påskkort. Nya ideer och planer finns, speciellt inför hösten då det kommer att hända en hel del hos oss. Det är så spännande.
På söndag är Malin och jag på vårmarknad i Varnum mellan kl 10-15. Välkomna dit!
♥En hel låda med små rosor i alla dess färger kom idag. Alltså, de är bara så fina.
♥Pearls-swirlar och kristall-swirlar.
♥Massor av roligt påsk-pyssel.
♥Ask-mallen finns, den är otroligt populär.
♥Distress-stämpeldynan, finns i alla färger.
♥Hoppas vi ses! Hälsar Stina♥

2 kommentarer:

Camilla sa...

Åh, Tänk Magnum Mandel det är en favorit även hos mig.
Kunde inte komma i Måndags. Var för trött efter helgen:((
Men nu på Måndag kommer jag:))
Det är så roligt att få titta på allt fint som du har.
Och kommer att handla igen:)
Ha det så bra i helgen...Hälsa Malin.
Så ses vi på Måndag:)
kramar Camilla

Anonym sa...

Hej, vi putsar fönster,Men jag har sån tandvärk så jag nästan tappat gnistan.Hoppas det går bra i morgon,det kanske är lite för fint väder.Man vill vara ute.Häls.Mor.