Vädret i Borås

Vädret Borås

fredag, maj 08, 2009

♥:*¨¨*:♥Cupcakes♥:*¨¨*:♥

Har pysslat med lite annat, som att baka. Blev så inspirerad efter mitt besök hos Söta Malin & Anna, se förra inlägget. Har bakat så kallade cupcakes, muffins, med glasyr. Det är ju det som är det roliga, att dekorera. Sedan är det ju så sött & gott......MUMS!!!!
Malin har fotat och sedan har jag jobbat med bilderna i photoshop...där kan man bli sittande länge.:-).....Har lagt lager på lager, det sista som en dimma över bilden.
Läckert att fota uppifrån.
Åh, vad jag gillar mina stora uppläggningsfat.
Änglavingar finns i butiken.
Och en närbild, också den med "dimma" över.
Imorgon, lördag, är jag i butiken nästa hela dagen lång.
Och då är det öppet.
♥:*¨¨*:♥Välkomna♥:*¨¨*:♥

2 kommentarer:

Mia sa...

Hejsan!! Vad roligt att du hade tittat in på min blogg!! Älskar din blogg är ofta inne här och kikar på allt fint du gör!
Panduros outletbutik i Ullared var väldigt billig! Jag köpte ganska mycket saker men jag betalade under 300 kr. Det roliga är att det står på kvittot hur mycket du har sparat på att handla där istället. Det jag köpte skulle ha kostat 700 kr så nog är det billigt alltid. De står på hemsidan att de är minst 50% på alla varor. Helt ok i min smak. Tur att man har ganska nära dit!!

Ha en bra dag!
Mvh Mia

Anonym sa...

Jahaja....där gick man upp ett par kilo bara genom att titta på de smaskiga cupcakebilderna......

Tack för att du delar med dig av allt ditt pysslande.

Bibbi Eskilstuna