Vädret i Borås

Vädret Borås

fredag, augusti 14, 2009

Bilder från "Grön Trädgård"

Här kommer några bilder från 9/8.
Då var det Grön Trädgård hos mina föräldrar och det var verkligen en lyckad dag.
Att få ställa ut sina saker i sådan härlig grönska, helt underbart♥
Och att få träffa så många trevliga människor.
Vi verkligen trivdes i en härlig trädgård.
Fler bilder finns på:
www.vardagspysslet.blogspot.com
..............................................
Agnes och jag var så här fint klädda.
Skulle kunna ha sådana här kläder jämt:-).
Allt, med lite undantag, som jag visar här är handgjort av mig,
i min butik finns allt material för dig som vill pyssla själv.

De här söta hjärtanen är gjorda av servetter som finns att köpa hos mig.
Här har jag målat ett hjärta vitt, sedan stämplat och "dragit"
med en stämpel över, för att få en lite sliten yta.

Här är lite av mitt söta gotte-sortiment. Jag kan lova att allt smakar underbart gott!

Agnes och Oscar i växthuset.
♥Ha en trevlig helg♥
önskar Stina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fantastisk miljö att sälja hantverk i.
Såg ut att vara en härlig dag.

Bibbi Eskilstuna

Anonym sa...

Hej Stina !
Tusen Tack för att du fixade banden
det blir perfekt. Du kan väl höra av dig om notbandet när du har fått det. Du ska veta att flitens lampa glöder nu o det är dö kul.

Tack än en gång för dina ord.

Ha en skön helg nu o jag väntar med spänning att få höra om mässan.

Många kramar Berit