Vädret i Borås

Vädret Borås

torsdag, september 03, 2009

♥Nypysslat i svart & vitt♥

...........................................
Öppet måndag kl 18-21
...........................................
Idag har jag pysslat i svart& vitt.
Hade en svart tovad väska som jag dekorerade
med lite rosor, spets och ett fint kort.

En canvastavla med samma söta kort.
Stämplat runt med "Prima clearstamps".
De stämplarna är så lätta att använda.
Ett litet armband blev det också. Har fått "dille" på att göra dessa nu.
Har så mycket pärlor liggande i alla färger och dessa armband är ju så lätta att göra.
Har även pysslat lite hemma i mitt fönster.
Älskar faktiskt hösten. Mörker och pyssel, tända ljus och mys.
Ställde fina glas på min fönsterbräda, har värmeljus i de små skålarna.
Åh, det lyser så vackert, så skimrande på kvällen!
........................................................
Nu börjar det bli mer och mer pyssel i butiken.
Snart är det dags att ha öppet nästan varje dag.
Varor som kommer in snart:
♥Inkidos nya julpapper och stämplar♥
♥Papper från Reprint m.m♥
♥Sizzix "Big Shot", den bästa stansmaskinen, tycker jag
♥Rött tårtpapper med vita prickar♥
♥Muffinsformar med änglar♥
♥Massor av dekorationer♥
♥Massor av fina papper♥
♥Mysigt julpyssel♥
♥Med mera♥
♥Jul♥
Hoppas vi ses!
Hälsar PysselStina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fönstret ser mysigt ut... packar till Marieholm, kokar lingonsylt och skriver smörknivar till ett bröllop och ett stort hjärta till en ärebåge.Mor

Beata sa...

Vilka fina saker! Imponerad!