Vädret i Borås

Vädret Borås

torsdag, november 17, 2011

Årets mest underbara tid♥

Ja, så känner jag nu.
Årets mest underbara tid.
Tid för pyssel inför advent & jul.
Butiken är välfylld av så mycket roligt och fint, både pyssel & present.
Det finns siffror till advent.
Det finns material för att skapa sin egen personliga adventljusstake.
Ja, det finns ju så mycket så det går inte att skriva om allt här.
Det bästa är att besöka min butik & uppleva den.
Inspirationen bjuder vi på.
Kan berätta att det alldeles nyss kom ett stort paket fyllt med de alldeles ljuvliga servetter.
Servetter med så vackra motiv.
Fina att duka med, fina att titta på & perfekta till pyssel.
För att göra sig en tavla med hjälp av decoupage eller ett ljus.
Det har även kommit transfermotiv för ljus, glas m.m.
Alltså, jag blir så sugen på att skapa och då är det ju tur att jag & min butik & mina duktiga "tjejer" ska vara med på julmarknad på Åhaga.
Helgen 26-27/11 är vi där med vårt pyssel.
Jag kommer att ha med både material & färdigpysslad.
Vi kommer även att sitta & stämpla m.m för att visa enkelt hur det går till.

Idag blir det inga bilder.
Men det finns bilder här:
PysselSkafferiet

Varmt välkommen till min underbara butik och upplev en härlig skaparglädje.
Vi har materialet för dig som älskar pyssel.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu pyntas det och plockas fram slingor och ljusstakar,vi ska ha julöppet 1 dec. 10-20, glögg, kaffe och pepparkakor.Häls Stråkeved.